ساخت و انتشار فیلم توهین به ساحت قدسی پیامبر اسلام

به گزارش عصر روز پنجشنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان به ایرنا، در این بیانیه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) با پخش فیلم ضد اسلامی محکوم شده و این فیلم را محصول ولنگاری و سیاست مزورانه ای دانسته که دولت ضد دین آمریکا سبب آن است.

در ادامه این بیانیه آمده است: توهین آشکار تروریسم دولتی آمریکا به ساحت متبرک پیامبر اعظم (ص) قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است.

این بیانیه افزوده است: توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان جهان، نشان از جنگ تمام عیاری است که دولت آمریکا در دهه های اخیر آغاز کرده و با آتش زدن قرآن توسط کشیش مسیحی و کاریکاتورهای موهن به اوج خود رسیده است.

در این بیانیه اضافه شده: در روزهای اخیر نیز شیوه ای دیگر از طرح منسجم و نظامند صهیونیستی - آمریکایی علیه اسلام آغاز شده و ساخت فیلمی سراسر توهین آمیز به ساحت قدسی پیامبر اسلام (ص) نه تنها نشانه آزادی نیست بلکه آشکارکننده حرکتی ددمنشانه و گستاخانه است که با هوشیاری و واکنش مسلمانان جهان به شکست مبدل خواهد شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده: آنچه که امروز نظام فرهنگی و سیاسی آمریکا و صهیونیسم را برای حرمت شکنی آشکار تهییج کرده؛ سیاست یکجانبه نگری و برتری قومیتی است که ستیزه جویان کاخ سفید را به منفورترین حاکمان نزد ملل مسلمان مشهور ساخته است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرده: خشم و انزجار مردم در اقصی نقاط جهان و همدلی ادیان مختلف در محکوم کردن توطئه سازمان سیا و موساد، به زودی دامن بانیان این حرکت زننده را خواهد گرفت.

در این بیانیه آمده است: خوف از بیداری ملت ها با ایجاد جنگ مذهبی یادآور آغازین جنگ های صلیبی است که سردمداران کاخ سفید به آن متوسل شده اند و بی تردید بیداری ملت ها و همراهی آنان با موج فزاینده اسلام خواهی، بساط جریان توهین کننده به مقدسات ادیان آسمانی را درهم خواهد پیچید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پایان این بیانیه از مردم استان برای شرکت در تظاهرات محکومیت اقدام وقاحت آمیز اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) در روز جمعه بعد از نماز جمعه دعوت کرده تا با ابراز انزجار از دستگاه های تبلیغی و اهانت کننده به مقدسات اسلامی، نفرت خود را به استکبار جهانی اعلام کنند.ک/1



موضوعات مرتبط: مستند ، ،
برچسب‌ها: ساخت , و , انتشار , فیلم , توهین , به , ساحت , قدسی , پیامبر , اسلام ,

تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1391 | 20:51 | نویسنده : یالثارات الحسین |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.